Solera Beverages, het bedrijf achter Pepsi in België, verlengt de samenwerking met Club Brugge tot minstens 2030. Samen kijken we ernaar uit om de komende vijf seizoenen te bouwen aan een innovatieve fanbeleving, met Pepsi als opvallende en verfrissende partner in én rond Jan Breydel.
Een sterke samenwerking als fundament
De afgelopen seizoenen stonden in het teken van sterke gezamenlijke initiatieven. Zo is Pepsi trotse shirtsponsor van onze vrouwenploeg Club YLA, een engagement dat actief bijdraagt aan de groei en zichtbaarheid van het vrouwenvoetbal. Ook op het vlak van fanbeleving liet Pepsi zich gelden, onder andere met de lancering van Back at Jan Breydeltijdens de Play-Offs. Een unieke supporterszone aan Bar Breydel, met verrassingsbezoeken van Club-iconen zoals Noa Lang en Clinton Mata.
De verlengde samenwerking tot 2030 benadrukt de gedeelde ambitie van Club Brugge en Solera Beverages: meer creativiteit, meer innovatie en bovenal méér beleving voor onze fans. De komende jaren zal die fanbeleving nog centraler staan, met een mix van vertrouwde elementen, zoals onze vaste Pepsi-DJ Vanathic op wedstrijddagen en nieuwe, unieke ervaringen die elke matchdag bijzonder maken.
Alexander Vyncke, Marketing Manager bij Solera Beverages
We zijn al jarenlang trouwe partner van Club Brugge. Dankzij de vernieuwde samenwerking kunnen we met onze merken Pepsi, 7Up, Looza en Crazy Tiger verder connecteren met de duizenden fans die Club rijk is.
Stijn Vermoere, commercieel directeur van Club Brugge
Pepsi is al jarenlang een waardevolle partner die onze community mee helpt groeien. We kijken ernaar uit om samen nieuwe activaties te lanceren en onze fans nog meer beleving te bieden.
Over Solera Beverages en Pepsi
Sinds 2024 staat Solera Beverages aan het roer van Pepsi België. Het iconische frisdrankmerk, wereldwijd bekend om zijn sterke connectie met sport, muziek en jongerencultuur, blijft ook in ons land volop inzetten op partnerships.
De samenwerking met Club Brugge is daar een treffend voorbeeld van, want Club en Pepsi kiezen bewust voor een partnerschap dat veel verder reikt dan het veld of de tribune. Het draait om het creëren van momenten die fans raken: voor, tijdens en na de wedstrijd. Of het nu gaat om muziek, verrassende activaties of authentieke connecties met supporters: samen bouwen we aan een ervaring die leeft binnen én buiten het stadion.